Sortida a Terrassa

Avui dimarts 20 de febrer, els Baloos i els Koticks hem anat al Museu NACTEC de Terrassa (museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya).

Aquest segon trimestre, els alumnes de Cicle Mitjà estem treballant diferents aspectes relacionats amb un millor coneixement del cos humà. Per això, a part d'observar i manipular amb l'exposició històrica del museu, l'objectiu d'avui era verificar, complementar i/o corregir, si calia, algunes idees del nostre treball a partir del taller "Com sóc jo?". Observant els alumnes al llarg del dia i recollint la seva experiència un cop a l'escola, hem comprovat que ha valgut molt la pena la visita i que tots/es hem gaudit d'allò més.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Mitjà Baloos Cicle Mitjà Sortida a Terrassa