La Teresa ens explica la seva experiència a Lesbos

Un grup de Baloos estem treballant a projectes el tema dels refugiats de Síria i és per això que hem convidat a la Teresa a l'escola per explicar-nos la seva experiència a l'Illa de Lesbos.

Dimarts va venir a l'escola la Teresa, una igualadina que el mes de febrer va passar dues setmanes a l'illa de Lesbos com a voluntària ajudant als refugiats. La seva visita ens va commoure molt a tots, ja que ens va ensenyar fotos i ens va explicar algunes de les seves experiències. Ella ens va dir que durant aquells dies es va sentir molt enfadada i trista per la situació però que a la vegada estava satisfeta per poder-hi fer alguna cosa, per molt petita que fós.

Estem molt contents de la seva visita i tant abans com després d'aquesta trobada,  tot el grup continuem informant-nos de tot el que està passant perquè ho volem donar a conèixer a tots els nens i nenes de l'escola.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Mitjà Baloos Baloos La Teresa ens explica la seva experiència a Lesbos