Els Baloos participem al Projecte SardaTic.

SardaTic és un projecte telemàtic que té com a objectiu principal fer arribar, de manera moderna i lúdica, la Sardana i la Cobla al màxim de nens i nenes en edat escolar de tot el territori de parla catalana.

El Projecte SardaTIC ofereix la possibilitat que vàries escoles treballin conjuntament, durant dos trimestres i de forma telemàtica a través d'un blog, preparant els seus alumnes per una ballada que es realitza al final del projecte en un Aplec o ballada sardanista, alhora que aprenen moltes coses sobre la sardana i la cobla.
A aquest projecte també s'hi han inscrit cinc escoles més d'Igualada, les quals ballaran la mateixa sardana que els Baloos dissabte 14 de maig a la tarda a la plaça de l'Ajuntament.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Mitjà Baloos Baloos Els Baloos participem al Projecte SardaTic.