26 Juny 2018

L'escola es va convertir en Broadway i van interpretar-se diferents balls musicals per acomiadar el curs.

26 Juny 2018

El passat dijous dia 20 de juny va ser un dia amb mltes emocions: vam acomiadar als més grans de l'escola i també a tres mestres que ens han acompanyat durant aquest curs.

EDUCACIÓ INFANTIL

Ha arribat el final de curs i els nens i nenes d’Educació Infantil ho hem volgut celebrar fent una gran remullada al pati de l’escola.

26 Juny 2018

Quan arriba aquesta època és hora de fer balanç i valoració de la immensitat de coses que s’han anat desenvolupant al llarg de l’any a l’Escola.

17 Juny 2018

Baloos i Koticks vam construir unes barques amb materials diversos per poder entendre i observar la corrent.

Pàgina 1 de 33
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Inicial Rikkis