El projecte de la mangosta i l’elefant

Els alumnes de Cicle Inicial estem acabant el projecte del personatge de la nostra classe.

Els Rikkis i els Toomais hem estat investigant durant les últimes setmanes les característiques dels personatges de cada curs: la mangosta i l’elefant. Des de què mengen, on viuen, com es reprodueixen i moltes preguntes més. Per donar resposta a tots els nostres dubtes, vam visitar la biblioteca d’Igualada i vam recollir una pila de llibres. Des de casa també hem investigat i hem anat portant més informació que ens ha ajudat a elaborar el mural de la classe, els Toomais, i el joc de la mangosta, els Rikkis.

A totes les famílies, us convidem a venir a veure els murals de les aules durant aquesta setmana. Que siguin els alumnes els qui us expliquin com i què hem treballat.

D’altra banda, recordeu que a la galeria d’imatges de cada curs, ja hi ha fotografies de diferents activitats que hem anat fent durant aquest primer trimestre.

projectes web

IMG 20181106 122126

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Inicial Rikkis Cicle inicial El projecte de la mangosta i l’elefant