Dia mundial de l'activitat física i 8a trobada prebenjamina

Avui dia 6 d’abril ha estat el dia mundial de l’activitat física i els nens i nenes de cicle inicial de l’escola Mowgli han assistit a la 8ª trobada esportiva comarcal prebenjamina que ha coincidit amb aquest dia tan especial.

Durant tot el matí, Rikkis i Toomais, han estat fent jocs al parc central d’Igualada on han pogut participar en petits grups i conviure amb altres escoles mentre jugaven a diferents jocs.

Els nens i nenes han estat en tot moment guiats per monitors i monitores que els deien les activitats a dur a terme, com per exemple curses de sacs, jocs de punteria, jocs amb un paracaigudes, salts en un castell inflable, etc.

Ha estat un matí genial, ple de companyonia, diversió i aprenentatge. S’ho han passat genial!

IMG 20180406 095317

IMG 20180406 095507

IMG 20180406 110504

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Inicial Rikkis Cicle inicial Dia mundial de l'activitat física i 8a trobada prebenjamina