Els Pinotxos ens hem endinsat en el fantàstic món dels experiments.

Els Pinotxos ens hem endinsat en el Projecte dels Experiments.

Abans de les vacances vam anar al Cosmocaixa i vam poder descobrir moltes coses i, al tornar a l’escola ens va picar la curiositat. Cada Pinotxo, juntament amb la seva família s’està preparant un experiment i, a l’arribar a l’escola, fa de científic i es posa davant dels altres companys de la classe per fer-nos gaudir amb la màgia de les reaccions químiques.
Observar, provar, repetir, fer hipòtesis, ser curiosos, confiar en nosaltres mateixos i amb els companys... són el més important del projecte.
Aquest projecte acabarà amb un mercat d’experiments on les famílies i també els nostres companys de cicle podran veure tota la feina que hem fet.
Si voleu saber com ho han fet els científics, aneu passant cada dia per la galeria de fotos de la classe. Segur que en gaudireu de valent. Anirem compartint les fotos!!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Pinotxos Pinotxos Els Pinotxos ens hem endinsat en el fantàstic món dels experiments.