23 Mai 2019

Els Follets hem passat un dia genial visitant el Castell de la Pobla

22 Mai 2019

A l’Escola Mowgli seguim creient en els Jocs Escolars, mostra d’això és que mantenim el nombre de nens i nenes respecte a altres anys. Gaudim del cap de setmana amb els companys i companyes i a més hem fet un molt bon paper en les lligues que hem disputat. A continuació farem cinc cèntims de com ha anat la temporada pels nostres equips.

20 Mai 2019

Arriba el final de curs i amb ell la necessitat de compaginar el calendari laboral dels pares i mares amb les vacances escolars dels fills. Aquesta situació genera un cert neguit a les famílies: quines són les activitats més adequades? L’apuntem sol o amb els amics?  Estarà preparat per anar de campaments? Podem comptar amb els avis o familiars?

14 Mai 2019

Us passem la recepta!

Ingredients:

Bacallà

Salsa de tomàquet

Maionesa

Farina

Elaboració:

Primer de tot enfarinem el bacallà i el passem per la paella.

Agafem una safata que pugui anar al forn, posem una capa de salsa de tomàquet i a sobre els talls de bacallà.

Per acabar decorem cada tall amb una mica de maionesa per sobre.

El posem 10 minuts al forn a gratinar.

Bon profit!!

10 Mai 2019

Els Follets hem fet l'habitual caminada fins arribar a Cal Font.

Pàgina 1 de 43
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Follets