Espais d'Aprenentatge

Els Follets, els Esquirols i els Pinotxos hem acabat un trimestre amb un munt de feina feta dins de cada Espai d’Aprenentatge.

Els Espais d’Aprenentatge es van consolidant a la nostra escola i es van adaptant a nous reptes i projectes on grans i petits de la mà adquireixen aprenentatges, complicitats, mirades i creixement.
Si voleu veure fotografies d’aquests espais: espai de joc, espai d’art, espai de construccions, espai d’experimentació, espai de matemàtiques, espai de música i espai de lletres; consulteu a les galeries de cada curs !!!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Follets 2n cicle ed. infantil Espais d'Aprenentatge