Descoberta dels ous de Pasqua

Un any més, tots els nens i nenes d’Educació Infantil, vam anar a la Mallola a fer la descoberta dels ous de Pasqua.

Acompanyats per pares i mares de la classe de Pinotxos, vam passar el matí fent diverses activitats tots junts. A l'arribar vam esmorzar per classes, després ens vam posar a jugar per tota aquella zona escalant muntanyes, corrent i gaudint de l’entorn que estava ple de farigola i romaní. Mentre els pares, mares i mestres tastaven les coques que ens havien preparat el Joan i la Ingrid, familiars de la nostra estimada Elisenda que sempre ens cuidava moltíssim quan anàvem a la Mallola, a casa seva.
Quan ja estàvem preparats i cadascú tenia la seva cistella plena de farigola, per fer un bon coixí pels ous que haviem de trobar, vam anar al bosc i al camp a buscar els ous que els ocellets ens havien deixat amagats. Aquest any també van ser molt generosos i tots : Patufets, Follets, Esquirols i Pinotxos en vam trobar molts i molts. Fins i tot els Tabalets, que es van quedar a l’escola i en van trobar al pati !
Tots vam passar un bon matí assolellat de primavera i contents de trobar els ous de colors que els ocells ens deixen cada any.

Gràcies pares i mares de Pinotxos per compartir aquesta vivència amb nosaltres.

Les fotografies les trobareu a la galeria de cada curs.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Follets 2n cicle ed. infantil Descoberta dels ous de Pasqua