Espais d'aprenentatge a Educació Infantil

Treball dins dels espais d’aprenentatge; tot un repte!

Estem contentes de continuar treballant amb els nens i nenes seguint la metodologia d’espais d’aprenentatge. Espais rics en activitats, vivències i reptes, on lliurament els infants escullen les opcions que més necessiten. Espais motivadors que aniran evolucionant al llarg del curs com també evolucionaran els nostres alumnes.

Aquest any s’hi han incorporat els més petits, els Follets i la valoració és totalment positiva. Un dels objectius del segon Cicle d’Educació Infantil és el de, desenvolupar i potenciar nou Capacitats bàsiques, i estem segures que a partir d’aquest treball diari, tant a l’escola com a casa s’està aconseguint:
Aquestes Capacitats són:
Progressar en el coneixement i domini del seu cos, en el moviment i la coordinació, tot adonant-se de les seves possibilitats.
Assolir progressivament seguretat afectiva i emocional i anar-se formant una imatge positiva d'ell mateix i dels altres.
Adquirir progressivament hàbits bàsics d'autonomia en accions quotidianes, per actuar amb seguretat i eficàcia.
Pensar, crear, elaborar explicacions i iniciar-se en les habilitats matemàtiques bàsiques.
Progressar en la comunicació i expressió ajustada als diferents contextos i situacions de comunicació habituals per mitjà dels diversos llenguatges.
Observar i explorar l'entorn immediat, natural i físic, amb una actitud de curiositat i respecte i participar, gradualment, en activitats socials i culturals.
Mostrar iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana, identificar-ne els perills i aprendre a actuar en conseqüència.
Conviure en la diversitat, avançant en la relació amb els altres i en la resolució pacífica de conflictes.
Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència que el portin cap a una autonomia personal, cap a la col·laboració amb el grup i cap a la integració social.
Us adjuntem un recull de fotografies que trobareu a les galeries de cada classe on es pot veure el treball en els espais d’aquest primer trimestre!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Follets 2n cicle ed. infantil Espais d'aprenentatge a Educació Infantil