Sortides de final de curs d'Educació Infantil

Arriben les últimes setmanes i tots els cursos fem la sortida de final de curs: els Follets a la platja,  Esquirols a Tot circ i els Pinotxos de Colònies a l'Estol.

FOLLETS

Com ja és tradició, quan arriba el bon temps els Follets ens preparem per anar a la Platja.

A l’escola n’hem parlat molt i, després d’escoltar molts contes de mar, de sirenes i balenes, de peixos i vaixells els Follets ens hem posat el banyador i les xancletes i amb una emoció bestial hem pujat a l’autocar per anar fins al càmping Francàs del Vendrell.
Adéu pares i mares!!!! A la tarda tornarem!!!
Quan hem arribat allà, hem esmorzat de seguida agafant forces per poder-nos anar a banyar. Hem vist i sentit el tren moltes vegades, hem jugat al parc i ens hem untat de crema. Finalment, amb la pala i la galleda hem marxat a veure el mar.
És tan gran!!!
Tot i que l’aigua era gelada no hem tingut gaire por i de seguida ens hi hem volgut posar. Primer els peus, les cames, el cul... i després l’aigua fins al coll. Hem fet salts, la croqueta, hem esquitxat i hem buscat tresors, petxines i pedres, hem fet forats, castells de sorra, hem transportat aigua, ens hem enterrat les cames fent cues de sirena i hem jugat, moltíssim.
Després d’un matí molt xulo hem desfet el camí i hem passat per la dutxa de la platja per treure’ns la sorra del cul i hem tornat al càmping a dinar. Hem menjat tan ràpid que quasi no hem tingut temps ni de seure a les cadires per descansar. Hem continuat jugant al parc i ens hem menjat una sorpresa deliciosa i refrescant. Ens han convidat a un gelat boníssim.
Hem tornat a la platja i hem corregut com mai. Hem continuat jugant, tot i que ara sense les pales i les galledes. Hem saltat, ens hem esquitxat, i fins i tot hem vist meduses ratllades.
A l’hora d’acomiadar-nos de la platja ens ha costat una mica perquè ens ho estàvem passant molt bé però ens havíem d’espavilar per passar per les dutxes. Després de dutxar-nos i quedar ben nets i pentinats hem berenat galetes, hem acabat de gastar les forces ens quedaven al parc i ja hem tornat a l’autocar.
Hem viscut un dia tan bonic que quasi tots ens hem adormit.
Ha sigut una grandíssima aventura.

Podeu veure totes les fotos a la galeria de la classe.

ESQUIROLS

El dijous 14 de juny va ser l’última sortida d’Esquirols. Vam anar al Circ a les Feixes, a Tot Circ.

Vam poder ser artistes del circ per un dia, fent de malabaristes, equilibristes, pallassos...amb el material que anàvem trobant a cada taller. També vam fer d’espectadors veient i participant de l’espectacle que ens va fer el pallasso del Tot Circ.
Vam passar uns bons moments compartint l’ofici dels personatges que treballen al circ.
Gaudint de les estones d’esbarjo jugant amb la font, les pedres, el sorral i aprofitant tots els moments per jugar junts.
Els curs està a punt d’acabar i recordarem aquesta última sortida plena de color i de rialles.

Trobareu les fotografies a la Galeria d' Esquirols

PINOTXOS

Durant el dia hem combinat la pluja i el sol, però estem molt i molt bé!

Les nostres primeres colònies. Pinotxos juny 2018
Els dies 7 i 8 de Juny, els Pinotxos vam viure les nostres primeres colònies de l’ escola.
Vam sortir a les 9 del matí amb les motxilles ben carregades: sac de dormir, pijama, lot, roba de recanvi, cangur.... i un munt de nervis i emocions.
Vam anar a Sant Martí Sarroca, a la casa de colònies l’ Estol, una casa molt bonica, amb bosc per un costat i vinyes per l’ altre.
En arribar vam fer la descoberta de la casa i dels seus voltants: l’ hort, la granja (amb ànecs, conills i gallines), la piscina, la pista de bàsquet i futbol, el bosquet amb cabanes...
Després ens vam organitzar i ens vam repartir les diferents tasques.
Sí, ens anem fent grans, nosaltres sols vam desfer les motxilles, endreçar al lloc corresponent totes les nostres coses... i ens vam instal·lar en les quatre habitacions de la casa.
Desprès de dinar, vam fer dibuixos i jocs de taula per passar l’estona tot esperant trobar el Pinotxo, ja que l’Anna, la noia de la casa l’havia sentit i vam saber que rondava per allà doncs vam trobar el seu sac de dormir en una de les habitacions.

VIDEO DE LES COLÒNIES

Pel mes de maig aquest any cada dia un raig i pel juny doncs cada dia també ! i després d’un petit xàfec, i un bon berenar, ens vam preparar per a fer el joc de pistes que ens va preparar el Pinotxo. Vam llegir i superar totes les proves sols! Tot un èxit! I sí, el vam trobar al bosc, una mica cansat i amb ganes de tornar a casa seva.... un any ple de projectes, lletres, contes i jocs!!! Ens va escriure una carta per a cada nen, creiem que ja s’acomiada d’aquest curs.
Després de sopar vam sortir a fer una volta pel bosc amb les llanternes, i fam fer un divertit joc de nit on les mestres havien de descobrir qui érem, uns petits personatges camuflats en la negre nit.
Una cuca de llum ens va fer aturar el joc de nit i junts vam anar cap a la casa a rentar-nos les mans i les dents i a preparar-nos per la desfilada de pijames, última activitat abans d’anar a dormir.
Va ser un dia molt intens, ple de sorpreses i emocions, poc a poc el cansament i la son va anar guanyant la batalla i ens vam adormir acompanyats de tots els nostres companys, companyes i mestres.
L’endemà no ens va costar gaire llevar-nos, il·lusionats pel que viuríem plegats; després d’ esmorzar vam anar a buscar petits tresors del lloc per portar-los a casa, vam jugar, vam fer braçalets i trenes i vam construir un arc amb troncs i llanes tal i com ens havia manat el Pinotxo ... i després piscina !!!!! fins a l’ hora de dinar.
Ah... abans vam fer les nostres motxilles i ho vam deixar tot tan endreçat com ho havíem trobat.
Van ser uns dies molt entranyables, els vam viure amb intensitat i molta il·lusió, vam descobrir coses noves dels nostres companys, i tots junts ens vam fer més amics.

Mireu totes les fotografies a la galeria de Pinotxos !

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Follets 2n cicle ed. infantil Sortides de final de curs d'Educació Infantil

D’acord amb el que estableix la Llei 34/2002, de Serveis de la societat de la informació i el comerç electrònic, t’avisem que al navegar per aquest espai web acceptes expressament l’ús de cookies. Sobre la Propietat Legal i el Copyright