Els Follets anem d'excursió al Camp de futbol de l'Igualada

Estem tan feliços!!! Per fi ha arribat el dia d’anar d’excursió i veure en directe tot allò que ens han explicat.

Tot i la pluja d’aquest matí els Follets hem arribat a la classe i ens hem equipat amb la samarreta de l’equip dels Follets. Hem agafat les coses i hem anat a buscar l’autocar que ens portaria fins al Camp de Futbol de l’Igualada. I quina gran sorpresa; ens ha vingut a buscar l’autocar del futbol. Som Blaus!! Això si que és un regal.
Quan hem arribat hem al•lucinat molt i hem esmorzat per agafar forces. Ens esperava un dia molt especial. Ens ha rebut el “Franchu” que és entrenador de l’Igualada i ens ha ensenyat tots els secrets del camp. El despatx, la infermeria o farmaciola, el quartet del material, el despatx dels entrenadors, el vestuari dels àrbitres i el vestuari dels jugadors. Hi hem pogut entrar i descobrir què fan i com. Hem fet veure que ens dutxàvem i sabeu què? A les dutxes hi cabíem tots. Fins i tot hem fet el nostre crit de guerra com els jugadors de veritat abans de sortir al camp. UN, DOS, TRES, ESCOLA MOWGLI. UN, DOS,TRES EQUIP FOLLETS!!!!
Ens hem enfilat per les escales que porten al camp creient que érem un gran equip i hem pogut seure a la banqueta, observar el camp, asseure’ns a les grades i finalment... Jugar a futbol. Som uns autèntics futbolistes però el més important és que som un GRAN EQUIP.
A l’acabar la visita hem conegut a la Laura Marcet Claramunt. Una jugadora Igualadina que havia jugat a l’Espanyol femení i ara forma part de l’Equip de l’Igualada.
Després ja ens hem acomiadat i hem anat a dinar i a jugar fins que ha tornat l’autocar i hem tornat cap a l’escola.
Hem passat un gran dia.

Si voleu veure el dia en imatges passegeu-vos per la galeria de fotos de la classe.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Follets Follets Els Follets anem d'excursió al Camp de futbol de l'Igualada