Activitats amb pares

Els nens i nenes de la classe dels Esquirols estem molt contents quan els pares venen a l’escola a jugar i a fer activitats amb nosaltres.

També quan ens acompanyen a conèixer el nostre entorn: els carrers i tot el que anem descobrint quan fem les passejades matinals.
Us volem donar les gràcies: Mariona, Jordi, Olga, Anna, Arantxa, Carola, Xavi, Montse i Sonia per compartir aquestes estones amb nosaltres.

Podeu veure les fotos de les activitats a la galeria d'Esquirols

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Esquirols Esquirols Activitats amb pares