Treball d'Espais

ESPAI DE JOC, ESPAI DE NOMBRES, ESPAI D’ART I ESPAI DE LES LLETRES.

Aquest any continuem amb el treball d’espais que vam començar el curs passat.

Cada dia desprès del pati els nens nenes es posen a punt amb moltes ganes per a escollir l’espai d’aprenentatge on anar. Miren la seva targeta de control i decideixen on van.
En cada espai poden gaudir de la possibilitat de diferents materials, jocs i estris de treball... escollint lliurement i organitzant-se amb les diferents activitats.
Durant aquesta estona poden compartir vivències, experiències entre els Esquirols i els Pinotxos, gaudint aprenent els uns dels altres.
Creiem que aquesta manera de treballar fomenta l’autonomia, la creativitat, l’aprenentatge, el treball de grup, el saber compartir, entre molts d’altres valors importants en aquestes edats.
Disfresses, pintures, pinzells, barreges de colors, modelar, jocs de taula, nombres, formes, noms i lletres, joguines .... formen part del nostre dia a dia.

Mireu les fotografies a la galeria de la classe.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Esquirols P4iP5 Treball d'Espais