Hem fet l' observació d' una autocaravana

El dimarts, dia 12 d' Abril, els Esquirols vam tenir la gran sort d' observar una autocaravana per dins i per fora.

Els pares de la Joina van portar la seva autocaravana a l' escola, la vam poder veure molt bé per fora i en grups de 4 nens i nenes vam entrar a dins per conèixer totes les seves parts.
Vam veure que per dins és com una casa, té de tot: cuina, lavabo, menjador, llits,... armaris, tele,.... i al mateix temps és un vehicle que ens pot portar d' un lloc a l' altre!
ens va agradar molt !
Moltíssimes gràcies Sergi i Munt !!!!!!!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Esquirols Esquirols Hem fet l' observació d' una autocaravana